Forside

Forside

lørdag 3. januar 2015

Godt Nytt Strikkeår!

Øverst: enslig sokk og vott, Poppy,
Nederst: Casco Bay Cardi, og Brynja.


2014 er unnagjort, og 2015 såvidt startet! Jeg skal (prøve) å starte med å avslutte prosjektene som ble påbegynt i 2014. Heldigvis ikke så mange, så det er kanskje håp for at de snart blir ferdige.

Brynja er julegave (ja, julen som har vært) til storesøster. Den ble ikke strikket ferdig med vilje da mottaker skulle få selv bestemme lengden tenkte jeg.

Poppy skal bli en jakke til husets minste. Startet på den i sommer, men det ble litt pause da jeg kom til ermene og de så ut til å passe meg og ikke en 3-4-åring.

Casco Bay Cardi er til meg, 2015 kommer nok og til å inneholde endel egostrikk.

Og en enslig vott og sokk må og få seg en makker!

Så gjenstår det bare å se hvor mange andre prosjekter som klarer å snike seg inn før disse er ferdige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar