Forside

Forside

mandag 2. februar 2015

Poppy!


"Mamma, kaldt!!" Frøkna er fornøyd med jakka, men ikke modelloppdraget!



Endelig er Poppy ferdig!
Ikke at det har tatt så lang tid å strikke den, men det har tatt meg lang tid å bestemme meg for hvordan den skulle bli. (Og all trådfestingen tror jeg jeg skal fortrenge...) Jakke eller genser, mange eller få farger, lang eller kort, knappestolpe eller bare hemper.....
Ikke alle valg jeg er helt fornøyd med sånn i ettertid, men nå er den ferdig! Det jeg ikke er fornøyd med er alle fargene, litt i overkant mange og noen passer virkelig ikke sammen, derimot er jeg veldig fornøyd med at jeg laget jakke, og ikke laget knappestolper, men heklet hemper, og at jeg ikke har kjøpt noe garn for å få den ferdig.
Den ble litt i største laget, men barn vokser jo!



Mønster: Poppy omgjort til jakke str. 4 år, men laget ermene smalere
Garn: Mest Drops alpaca, men ellers alt mulig alpaca og lignende fra lageret
Pinner: 3


Knapper fra Pickles, og jammen har ikke jakka fått påsydde bånd over klippekanten og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar